So put your hearts in the air.

Kikar in och slänger upp ett inlägg medan jag håller mej vaken, haha. Ikväll har jag varit på möte för idrottsföreningen, ett framtidsmöte hur vi ska starta upp lite nya sektioner osv. Ganska intressant och jag har satt mej som ledare för lite grejer och kommit me förslag vilket vi alla var duktiga på. :)
Idag satt jag på musiklektionen och spelade piano och kan lova att de va galet varmt där inne! Sen märkte jag att jag började spela fel, började svettas och till slut började allt snurra så jag avbröt. Jag började se dubbelt och till slut sa jag till att jag trodde att jag höll på svimma så då fick jag sätta mej vid ett fönster så jag fick lite luft. Usch, de va inte kul! :(
Men nu ska jag ta & dejta sängen och telefonen en stund, haha. ;)
Nattinatti. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0