Ätit gooo-mat'n!

Är nu i ett stadie där jag är så mätt att jag kunde i princip lägga mig på golvet och rulla in på mitt rum. For till pappa en sväng idag, gjorde inte så mycke där eftersom regnet bara öste ner utanför fönstren. :( 
Sen ikväll for vi & åt go'mat hos faster, nomnomnom. Blev lite förrätt; vitlöksbröd me tomater och chili, sen huvudrätt va grillat, klyftpotatis, äppelröra med creme fraiche, sallad och majs. Efterrätten var rabarber, jordgubbar & nutellamoussé. Mmmh! ♥
Nu har jag precis bakat lite inför moster och familjen kommer & hälsar på imorrn, skojigt värre! :) Inte setts på ett bra tag!
Så ska nog lägga mig i sängen och gotta mig me en bra film o lite värme. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0