Gjort en dag i stan ! :)

For till stan imorse en sväng, galet tröttsamt men helt klart värt de! Sprang på stan en stund och fick med mig några godingar hem, bilder här under! 

Sen mötte jag upp bästa Rasmus såklart! Hade de grymt kul, surra & sprang runt lite. Grymt värd dag, må jag säja! :)
Kom hem och käka, duschade och sen drog jag ut me brudarnaaa! Lisa & Lollo såklart, många seriösa prat under kvällen som var helt klart nödvändiga. :) Älskar sommarlovskvällar me massa gött sällskap och bra surrande! ♥
 
o en liten egobildd där på slutet, hoho.
 
Mången tack Rasmus som idag gjorde min dag! ♥
Och såklart en speciell person som ringde ett speciellt samtal idag.
Word of today - g r y m!
 

Kommentarer
Postat av: THIRIL THAMP - Glasborgen

vad glad jag blir!
hoppas du slumpar förbi snart igen :)

2012-07-12 @ 00:13:38
URL: http://www.glasscastle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0