Och jag flyter med.

Sitter i sängen nu och tar en liten stund för mig själv. En stund att landa. Det brukar bli en stund att tänka, men denna gång en stund att landa. Landa från allt tänkande. Landa från all oro. 
Kommit oense med en väldigt viktig person vid min sida igår och hela natten, dagen och kvällen har legat som ett tjockt, oerhört tungt moln över mina axlar. En oro där man inte vet om personen kommer finnas vid ens sida mer, ryckas ifrån en. 
 
Så i den här stunden där jag får tid och ro att landa så tar jag ett glas O'boy. Öppnar sovrumsfönstret och ser vilket otroligt fint, rosa sken som ligger över byn utanför. Efter två riktigt.. pissiga dagar på sommarlovet, vänder jag. Ska få mig en god natts sömn, låta all oro flyta bort i takt med min insomning. Kliva över i drömmarnas värld för en stund.
Godnatt mina kära. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0