På hemmaplan!

Döööless på åka bil nu kan jag säja. :( Vi tog en rutt upp mot Järpen, Undersåker, Åre osv. Stannade till på olika ställen o mådde gött. :) 
Fredag: Åkte hemifrån mitt i dan. Körde upp på pappas gamla skola och tittade osv. Sen blev de några mils felkörning när vi kom uppmot Järpen så ah.. bilåkning så de bara skrek om de, haha! Sen börja de regna så kändes inte så lockande att slå upp tält på Fäviken så vi hittade en mysig stuga att hyra in oss på. :) 
Lördag: Klev upp lite tidigare, packade ihop grejerna och förberedde oss på att tälta på Fäviken Game Fair. Åkte på mässan och hade asskoj! Plockade på mig lite gratis-folders och böcker kring jakt/skytte, köpte me mig en snygg jägareförbundet-tröja & lite annat smått o gott. :) Sen kom ösregnet på eftermiddagen så näh, blev att åka tillbaks o hyra stugan en natt till! For och köpte hämtpizza senare på kvällen och åt pizza i stugan i spöregnet, mmh!
Söndag: Vaknade 6:30 av att pappa o Troy höll på packa inne i stugan, sömnproblem där då.. Låg kvar halvdöd och slumrade till lite då och då tills 8! Klev upp och duschade, åt frukost på gården och packade ihop alla saker. Drog till Åre och kikade lite! For till Tännforsen (tror jag de hette :o) och tittade på ett meeegavattenfall! Usch, de va väldigt vackert men galet stort. :( Stannade och åt pizza som avslutning och sen for vi hemöver igen! :)
 
Skönt att va på hemmaplan igen, slippa sitta arslet av sig i bilen liksom. Vart ute me Lisa & Rebecca ikväll, skojigt värre ! :) 
Nu blire snart sussa och lär nog sova lääänge imorrn! Känner på mig att de blir slappdag imorrn. :) Bilder kommer oxå då!
 
Puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0