tidsfördriv.

Du heter: Rebeckah
Smeknamn: Sö, Beckis 
Låt som när du är ledsen sörjer till: Halo - Beyonce! 
Beroende av: vänner, massa kärlek, förändring.
Vad tror folk om dig? de har jag inte den blekaste om! :o
Stämmer det? 
Vad får du oftast komplimanger för? Prestation, hur jag är som vän/person och mina ögon. 
Hur imponerar man på dig? Ha lite charm, humor helt klart! 
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jaa!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Lever du ?
Var bor du? Norrland
Trivs du där? De duger! :)
Hur svarar du i mobilen? beror på vem de är som ringer ju! ;)
Vem ringde du senast? Mammi!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Ja, de har jag gjort!
Antal timmar sömn inatt: typ 5 timmar.
Sov du ensam? Nej.
Brukar du komma i tid? Alltid! 
Hur känner du dig nu? Trött, översocial!
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, vitt, eller jeans.
Vad tycker du om fötter? ..vah? :o
Vad saknar du? R och farmor! 
Hade du en bra kväll igår? Absolut! :)
Favorit dryck på morgonen? Juice ellr mjölk. :)
När brukar du oftast gå och lägga dig? vardagar: kring 22. helger: 01..?
Är du blyg? beror på vem jag är me. :)
Sysslar du med någon idrott? Skidåkning på vintern, annars löpning/regelbundna promenader.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Både och!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Vore jag kille för en dag skulle jag klippa mig o handla nya kläder. Manligt värre..
Är du nöjd med ditt liv? Att jag är! :)
Är du bortskämd? Beror på va man menar. :) 
Vad gör du i morgon? Kommer lata mig och vila som faan!
Vad är det värsta du vet? Att spy och att bli bedragen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ohja, går inte att beskriva i ord! ♥
Vad är det finaste du fått? Hm.. har fått en massa fint så kan nog inte välja nåt på rak arm!
En speciell dag du minns: Dagen då jag konfirmerades och konfalägren!
Du samlar på: Ingenting speciellt. Räknas dammråttor..?
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Rasmus ellr Lolloo !
När grät du senast?
 Fredags!
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, ge bort lite till nära o kära och fara utomlands!
Vill du gifta dig? Absolut!
Vill du ha barn? Ingen tvekan ! :)
Är du musikalisk? Jorå, de kan jag påstå att jag är. :)
Vad dricker du helst när du är törstig? Juice ellr vatten.
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Yees! 
Biter du på naglarna? Tyvärr ja. :( olika tillfällen dock!l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0