Jag klättrar, klättrar upp och du drar mig, drar mig ner.

Meningen med dagens rubrik var att jag måste säja att jag troligen har hört den här "Flytta på dig" säkert 12 ggr på ett dygn på radion och jag blir lika less på den varje gång. Dåligaste sommarplågan på åååår. Usch.
 
Är hos pappa iaf och vaknade av att de luktade mat. Våffelfrukost, yaaay! :) Sen tog jag och satte Troy i hundgården, bäddade rent i min säng, plockade undan lite & fixade mig. Idag ska vi fara och handla upp lite inför midsommar, hämta kameran hos mor som jag glömde och sen övningsköraaaa! C o o l t. 
När jag får kameran kommer även bilder på mitt hår som nu är mycke ljusare än innan, inte blont, bara ljusare. Blev rätt somrigt snyggt har jag fått höra av många, så jag är nöjd! :) 
Soooligt soligt idag men blåsigt som f-n! Usch, jag vill ha schteeksol för sjutton! 
Aja, ska ta och fixa lite till på rummet och sen se om pappi gör nån mat åt mig, hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0