You are so much more than a girl ever could wish.

Idag är jag en riktigt trasig människa, fysiskt alltså. Skulle kunna sova hur mycke som helst, så sjukligt ont i huvet. Tog en tablett och la mig 20:30 igårkväll, pratade i telefon till 21 och efter de somnade jag. Och vaknade upp me samma huvudvärk, fml. :( Så blev hemma och vila idag!
Iallafall så va vi iväg till ett gymnasium me hela kommunens 8or igår, tittade på olika program, föreläsning osv. Va ju så galet varmt, men de är ju sommar ftw! :D Träffade lite kompisar där oxå, så de va riktigt kul. :) Värt all huvudvärk som kom därpå!
Idag ska jag pyssla på lite me designen, titta på TV, kanske sola lite och bara ta de lugnt så jag kommer på benen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0