Listis.

1. Vad heter du? Rebeckah.
2. Vad skulle du själv vilja heta ifall du fick välja? Hm.. är väl rätt nöjd med mitt namn men tycker lite äldre namn är gulliga så nåt lite äldre som är mer modernt idag.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning. :o
4. Vilket stjärntecken är du? Tvilling, ftw!
5. Vilken årgång är du? 97'a.
6. Vart bor du? Hemma?
7. Bott utomlands? Noope, men skulle vilja bo i London några månader när jag blir äldre. :)
8. Flyttat antal gånger? En gång.
9. Vart skulle du vilja bo? Nån större stad, :)
10. Vilken skolklass? 8an.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Klok och en bra mamma. Som jobbar i ambulansen.


UTSEENDE
1. Hur lång är du? Etthundrasextiosex centimeter lång.
2. Hur mycket väger du? Runt 57 kg. :)
3. Hårfärg och frisyr? Mörkbrunt och halvlångt, självlockigt hår.
4. Ögonfärg? Blå.
5. Mest nöjd med? Min personlighet och de mesta av min kropp.
6. Minst nöjd med? Min sne'a käke & att jag är efterklok.
7. Skostorlek? 37.
8. Glasögon? Läsglasögon, japp!
9. Har du några piercingar/tatueringar? Tre piercingar i öronen.

FAVORITER
1. Filmer? För många för att få plats, men Top Gun, Star Wars 4+5, Fight Club, Blues Brothers, Gudfadern, Apocalypse Now, Old School, 25th Hour, Breakfast Club, Indiana Jones 1+2, ET, Sagan Om Ringen 1+3, Hajen och Lost In Translation är rullar som gärna får ses om många gånger.
2. Låtar? Inne i en Iron Maidenperiod nu så det blir The Trooper, Hallowed Be Thy Name, Number Of The Beast, The Clansman, Wicker Man, Dream Of Mirrors, Paschendale, The Journeyman, Revelations, Still Life, Iron Maiden, Running Free, Sanctuary, Run To The Hills, Fear of the Dark, Afraid To Shoot Strangers, Out of the Silent Planet och No More Lies som snurrar rätt friskt nu.
3. Årstider? Sommaren utan tvivel. Korta kjolar och tajta linnen...
4. Mat/dryck? En grillad, blodig riktigt välkryddad mör köttbit med diverse såser är aldrig fel. Dryck blir öl, helst Pilsner Urquell eller Staropramen.
5. Djur? Råttor är såååå söta.
6. Färg? Svart.
7. Parfym? Nåt från Boss.
8. Tv-program? The Simpsons.
9. Ämne i skolan? Längesen man gick men svenska var kul, liksom latin och historia.
10. Sysselsättning? Festa med polarna. Skriva. Spela live.
KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Det är vinter och kallt och jävligt så min supertjocka Adidasjacka är ett måste.
2. Vad använder du just nu för skor? Vinterkängorna.
3. Favoritfärg på kläder? Svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull är det man använder mest (t-shirts och jeans).
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En t-shirt med trycket: "Rehab is for quitters".
6. Favoritaffärer? Pratar vi klädaffärer här? Ja förstås, se rubriken... Handlar sällan kläder. Det blir väl H&M då.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Extremt lite. Oftast 0 kr. Har fullt i garderoben med svarta t-shirts, svarta jeans och svarta skjortor så det räcker ett tag.
8. Favoritmärke? Levi's.
9. Vad har du för byxstorlek? 36 / 32.
10. Vad har du för tröjstorlek? Large.
DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet men perfekt.
2. Vilken färg på tapeterna? Skönt gröna. Skänker nice harmoni.
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? Ek heter det väl?
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Skivspelaren om den räknas som möbel, annars mina behändiga hyllor.
5. Vad vill du ändra där inne? Ingenting.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Nej.
b) Video/dvd? Ja (på datorn).
c) Dator? Ja.
d) Stereo? Ja.
e) Telefon? Ja (mobilen).
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Lekplats, andra hus.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Jobbar samtidigt som jag lyssnar på musik. Ibland läser jag också.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Frugan och ungarna.
10. Favoritpryl i hemmet? DVD-spelaren och teven.
BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Josef.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Näsdukar och en mössa.
b) Jobbväska just nu? Dator, paraply och bok.
c) Handväska eller liknande just nu? Har ingen.
3. Vad är du beroende av? Öl.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Inget.
6. Vad tror du på? Mig själv.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ateist.
8. Vad köpte du senast? En korv med bröd.
9. Har du nåt husdjur? Nej.
10. Vad bor du i? Radhus.
GREJER
Plånbok: Ja. Svart.
Tandborste: Ja. Gröngulvit.
Smycken: Vigselring. Playboyring. Dödskalleskärpspänne.
Solglasögon: Flertalet Ray-Ban.
Underkläder: Ja. Boxers och strumpor. Björn Borg, Calvin Klein etc.
Nagellack: Nej.

FAVORITER
1. Filmer? Ojoj, har många favoritfilmer men kommer inte på nån såhär på rak arm!
2. Låtar? Turn up the music - Chris Brown, Domino - Jessie J, och många fler!
3. Årstider? Sommarsommarsommar. ♥
4. Mat/dryck? Grillat, tacos eller nåt med kyckling! Dryck blir nog helst nån lättdryck, hallon/persika kanske. :)
5. Djur? Är ingen djurfantast men tycker apor är söta, haha. :)
6. Färg? Svart, vitt och mörka färger.
7. Parfym? Oj, har många men Viva la Juicy är en favorit, helt klart! :)
8. Tv-program? Alla sjukhusserier och Halv åtta hos mig.
9. Ämne i skolan? Svenska, matte & idrott.
10. Sysselsättning? Flamsa runt me kompisar, skriva, skolan & träning. :)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Eftersom det är vinter så är det min lagom tjocka, svarta jacka från H&M Sports.
2. Vad använder du just nu för skor? Mina älskade Adidas-sneakers. :)
3. Favoritfärg på kläder? Svart och ibland nåt ljust, mönstrat.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull är väl en favorit hos alla tro jag, :)
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Oj, släpp inte in mej i en affär där jag får handla allt jag vill för då blir de massivt, haha!
6. Favoritaffärer? H&M och GinaTricot.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror på hur mycke pengar jag har över och när jag kommer mej till stan, men vissa månader är de för ett par hundra och vissa månader på 0.
8. Favoritmärke? Didrikssons och Adidas.
9. Vad har du för byxstorlek? 27-28/30 tror jag.
10. Vad har du för tröjstorlek? 36/M.

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Lite mitt emellan.
2. Vilken färg på tapeterna? Vita. Inte så skönt ibland..
3. Vilka färger går rummets inredning i övrigt? Oj, jag blandar en massa olika färger men mycke trä.
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Sängen, för jag har den gooosigaste sängen i världen! ♥
5. Vad vill du ändra där inne? Skulle vilja ha bort en onödig garderob.
6. Vad har du där inne av följande:
a) Tv? Ja.
b) Video/dvd? Ja.
c) Dator? Ja, ibland står min bärbara där inne.
d) Stereo? Nej.
e) Telefon? Ja (mobilen)!
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ett hus mittemot och lite träd bakom.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Oj, de mesta. Pluggar, läser, lyssnar på musik, tränar på läxor & skriver.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Haha, de är bara jag som sover i min säng.
10. Favoritpryl i hemmet? Datorn och min minnes-låda.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Han hette Karl-Gunnar.
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Nycklar, en värktablett & lite skräp haha. ;)
b) Jobbväska just nu? Har ingen skolväska. :p
c) Handväska eller liknande just nu? Har ingen där heller.
3. Vad är du beroende av? Mat & vatten som alla andra, sen även socker oturligt nog. :(
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Sällan jag använder lypsyl men när jag gör de så använder jag det jag fått från SOSAlarm, bästa någonsin!
6. Vad tror du på? Mig själv och ödet.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen, I guess.
8. Vad köpte du senast? Matolja och hundmat. (mumsig blandning, ohyes xd)
9. Har du nåt husdjur? Två katter & en hund.
10. Vad bor du i? Lägenhet hos morsan och villa hos pappa. :)

GREJER
Plånbok: Ja, en rosa/röd.
Tandborste: Jaa, en grön & snygg. ;)
Smycken: En massa örhängen och halsband.
Solglasögon: Många snygga, ett par blommiga t.ex. ;)
Underkläder: Japp, trosor & bh'ar, spets och bomull i olika färger.
Nagellack: Massa olika färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0