Yeah, you start me up.

Åh, har haft två helt underbart roliga dagar på konfa-läger me dom absolut go'aste i min klass! ♥ Har målat tavlor, skrivit dikter & haft en massa skoj hela natten lång i stugorna. :) Kan säja att man ångrar verkligen inte att man konfirmerar sig för visst, den religiösa biten är ju grunden i konfirmationen men de är så sjukt mycke mer man får lära sig och gå igenom!
Haft en jättebra helg hittills iaf!
Så nu sitter jag nyduschad me en fet godispåse som pappa köpt till mig och dunkar musik, de här är livet de! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Sv: hahahaha tack så mycket. ja jag försöker säga till honom att han är snygg men han fattar inte. Men när han såg din kommentar blev han svinglad haha :)

2012-03-18 @ 15:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0