After sunshine comes.. snow?

Må bara säja att de har varit så sjukt skönt att få ta igen all sömn och vila den här helgen! Åh, en av dom bästa helger där jag laddat batterierna 1000x om. ♥
Idag sov jag länge, kollade lite film i sängen sen klev jag upp & började städa rummet. Har verkligen grundstädat rummet på nytt! Torkat damm, sorterat, vädrat, dammsugit osv. Men så blev de snyggt oxå. :)

Känns som resten av veckorna kommer gå så sjukt fort nu! Nu är i princip alla jobbiga prov/inlämningar färdiggjorda. Klippning/makeover på torsdag, konfaläger hela helgen, ledig två dagar v. 20 - woopwooop! Nu leker livet me mig igen. ♥

Ikväll återstår dusch, renbäddning i sängen, packa gympagrejer, kolla igenom veckan och skriva klart en grej på datorn!
through my eyes. or maybe the lens. you choose.

Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

SVAR: Åh vad roligt att du blev inspirerad :)

2012-05-06 @ 21:46:40
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0