Barabarabång, i huvet på Babylon.

Vart en riktigt skön dag idag må jag säja ! :) For imorse (7:15, seeegt!) till stan för att fara till tandregleringen. Skulle dit & kolla så inte min käke blivit mer sned, och puuuh - den har inte flyttat sig nåt på senaste året! Så nej, ingen operation som väntar. :) Tog nya bilder på tänderna, återkallelse om 2 år för kontroll igen! grymt.
Sen drog vi ut på stan och shoppade så de bara rök om de! Fick me mig en hel del nödenheter & gottit hem. :D bilder kommer ofc (dock lånat ut kameran, kan ta ett tag, ja.)!
Nu har jag nyss målat naglarna & fixat mig för sängen, två dagar skola sen ledighet igen! Woopwoooop. massa solande, övningsköra, sov, fara till pappi, va ute på kvällarna. mmmh. ♥
Gnight peepz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0