Don't try to beat me down, yeah seriously.

Har alldeles nyss duschat så nu sitter jag & kikar på hockey me Troy o pappa. Var ute en promenad me Troy innan, riktigt skönt faktiskt när de är sådär "ny-regnat" i luften! :) Klinkat lite gitarr (eftersom jag har den här) och inser att de är sjukt längesen men har fortfarande talangerna kvar! Blev Pumped up kicks - Foster the people & Snow - RHCP. g r y m m a l å t a r? ohyeah.
Har även övningskört lite, går bättre & bättre och är så galet kul! :) Blir nog lite körning imorrn oxå innan jag åker tillbaks till morsan. Pappa har även smygfotat mig lite när jag körde, holycrap säjer jag bara.. xd
Aja, bjuder på bilder imorrn! Ska kika färdigt på hockeyn, fika lite & sen gosa ner mig i sängen. :)
Seeyah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0