Myspys ♥

Back in blog igen!
Igår följde hjärtat me hem till mamma för jag skulle packa grejer som jag skulle ha till pappa, gick några ärenden osv innan vi drog hem till pappa. Myste och kollade på TV me pappa & Troy på kvällen, åt go'middag och sånt. :) Dock gick vi & la oss tidigt, kring 22 när nyheterna började och somnade så småningom.
Så har haft en supermysig helg hittills me min älskling! ♥
 
Ser ut att bli skitväder även imorrn så ingen harjakt blir de.. Blir nog att städa litegrann och kanske fixa lite julpynt i förväg. Tänkte att jag skulle kunna hålla mig till 1:a advent ändå, men vafan.. ;)
 
Nä, nu går jag och stövarn & lägger oss!
Pusss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0