Que no pare la fiesta

Har vart en helt okej måndag. Drömde en sån sjuk dröm inatt så känns att jag behöver lite bättre sömn inatt, haha.. 
Cirkelträning på gympan, gött! Även tränat lite luciasånger och sånt, börjar få lite julkänslor faktiskt. :) Trots att jag saknar snön.. Saknar julkänslan, knastrandet under fötterna, få dra på sig pjuckerna och staka iväg på spåret me ett gäng småbarn bakom sig (nytt för i år!). 
Nu sitter jag för övrigt och dunkar Don't stop the party varvat me lite julsånger för att jämna ut de hela litegrann. Även haft förra årets julkalender-maraton några kvällar i rad här, haha.. Märks de att jag längtar till advent/jul? ;)
Har även beställt lite julklappar idag till älskling, pappa & mammi! Känns bra att ha de gjort innan all julrusch. :) Skulle ha fixat naglarna, städat upp lite och så ikväll men näh.. förra nattens dröm tog kål på mig så jag sparar de tills imorrn!
 
På onsdag får jag iaf hem älskling, wihoo! Ska även ha nån temadag då, mobbing/kamratskap/relationer. Skönt me en lugn dag mitt bland alla prov & så. :) 
 
Mina söta hissgardiner i rummet. Skulle satt upp ljusslingan oxå, woops..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0