Dag 5 - Vad är kärlek

Kärlek kan vara hur mycke som helst.
Men kärlek för mig då? 
 
Mina underbara föräldrar som gör allt och lite till i sin makt för mig och hjälper till när jag behöver dom. 
Min underbara pojkvän, Oskar. Som har så stora händer att mina försvinner in i hans varje gång, men ändå väldigt mysiga. Han som alltid är varm när jag är kall & som får mig att skratta, även när jag gråter. 
Mina underbara vänner; Lool, Lisen, Rasmus och mångamånga andra väldigt bra människor runt omkring. Som visar uppskattning, stöttning och som ger mig skratt som orsakar magknip. 
Troy, min och pappas finstövare i familjen. Första jakthunden för min del och han är verkligen en stjärna i mattes ögon. 
Harjakt, längdskidor, personlig utveckling är också kärlekar hos mig. 
 
Ja, kärlek är för mig så mycket att de bara går att nämnas i bråkdelar. 
Men alla inblandade personer som detta inlägg är riktat mot vill jag bara säja att jag älskar er, högre än stjärnorna! ♥

Kommentarer
Postat av: Lool ♥

Aaw, du är så gullig! Älskar dej! ♥

Svar: Och jag dig Lool! :)) ♥
Rebeckah

2012-10-24 @ 16:28:29
URL: http://lololovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0