I'm so addicted to you, baby.

Vaknade kring halv 11 och klev upp och kollade lite på tv innan jag klädde på mig och for & hälsade på farmor en sväng. :) For sen till faster o lämnade nå papper om salamiförsäljning till klassresan i hopp om att sälja några till kusiner som är hemma osv. Hoho, man får inte va dum! 
Nu sitter jag bara & dunkar lite musik o tankar till telen. Tänkte ta mig för att uppdatera telen till Android 2.nånting(?) i helgen oxå, känns som de skulle behövas. 
Va tänkt att hjärtat skulle komma idag men kanske blir imorrn istället, hoppas på de! 
Snart ska jag & mamma äta nån go'middag o sen kanske de blir att gå ut me Lisisen & Mattias. :) 
 
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0