Dag 14 - 2 personer som är väldigt viktiga för mig

Oj, va svårt att välja bara 2!
I första hand är de helt klart mamma & pappa, dom bästa på jorden. ♥ Sen äre även Rasmus, Lollo, Felicia, Lisa & Wilma. Men kan väl plocka ut 2 av dom här & berätta lite extra om :)
 
Mamma & pappa (tar dom i samma veva) är väldigt viktiga för mig för dom har uppfostrat mig till den jag är idag, lärt mig rätt & fel, låtit mig göra misstag men även skyddat mig från världens alla elakheter. Ställt upp och gjort verkligen allt för mig av de lilla som finns att ta från. Ja, dom är helt klart väldigt väldigt viktiga för mig! 
 
Wilma är väldigt viktig för mig för hon är den jag vänder mig mest till när de är något, likväl som jag kan förstå henne så väl i många situationer och kan ge mitt stöd i de. Vi har inte känt varann så länge som jag känt nån av dom andra men de känns som vi känt varann huuur länge som helst, vilket gör allt så mycke lättare! Vår humor är så himla sjuk så de finns bara inte, och hon är väldigt viktig för mig på många sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0