Helg, underbara helg

Helger och lov är så sköna tycker jag för man hinner me & göra allt de där man inte hinner på veckorna. Man får tid för att umgås me kompisar, göra ärenden & ta itu me sånt man inte hinner/tänker på på veckorna. Så därför är två lediga dagar väldigt behövliga per vecka! (hade gärna haft fler dock, höhö..) 
Har iaf nyss kommit in efter att ha varit me mina 2 bruds, haft superkul! :) Tack för de! ♥
Sov till 12 imorse, haha! men så otroligt skönt, så de behövdes nog. Ska lägga mig & kolla på nån film nu tro jag tills jag ska sova. :) 
 
/r

Kommentarer
Postat av: Wilma Stenhardt

Åh haha, tack så hemskt mycket fina du:) Det är en beagle:)

Kram

2013-04-14 @ 14:29:40
URL: http://wilmastenhardt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0