kulliv - yäääh

Vilken färg har dina skor? - Dom jag använder mest är vita (smutsiga somfan men, haha..) men har ett par röda oxå :)
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Haha jaadu, de är nog många!
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Erik
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Många
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Många 
Vem kysste du senast? - Mitt ex
Vem kramade du senast? - Mammi tro jag
När såg du din bästavän senast? - Hm, fredags & igår
Din favoritfilm? - Finns många bra, men jarhead & hellraiser är väl två :)
Din favoritlåt? - Just nu äre nog, You had it all - Moa Lignell
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Stor & stor vet jag inte, men saker som inte angår andra skulle jag nog kalla de :)
När vaknade du imorse? - Halv elva typ
Gillar du hästar? - Uuuh, hatar dom!
Har du ett turnummer? Vilket? - 3!
Vem hade du velat träffa just nu? - Farmor..
Vilket är det bästa året hittils? - 2012.
Är du kär? - Njaae.
När drack du alkohol senast? - Jaaru 
Är du en rökare? - Huvva, nej!
Vad heter du i mellannamn? - Agneta Miccaela 
Har du en blogg? - Haha nääe inte alls
Vilken klass går du i? - 9
Thåström eller Håkan Hellström? - ingen av dom!
Göteborg eller Stockholm? - Hm, Stockholm
Vars bor du? - Norrland!
Vars vill du bo? - I Norrland är jag född & i Norrland ska jag dö!
Vem skrev åt dig på msn senast? - Haha msn? De va längesen!
Vem skrev du senast sms med? - Pappa!
Vem ringde dig senast? - Faster!
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Bild på mina knasiga brudar!
Blind eller döv? - Hellre döv!
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Jupp, engelska.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - Ingen aning 
Vad vill du jobba/jobbar som? - Läkare, ambulanssyrra ellr uska.
Var är dina syskon just nu? - Har inga syskon
Senasta kändisen du såg? - Minns fan inte :o
Favoritkändis? - Haha ingen aning!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Tisdags
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Öronen & naveln
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? Minns inte
När grät du senast? - Måndags tro jag de va,
Är du vig? - Ja faktiskt :)
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - Orkar inte kolla, haha!
Använder du hårspray? - Ytterst sällan.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande absolut, är en sån som trivs bäst som två. Men singel är fan inte dumt hellr :)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nope
Uppsatt hår eller hängande? - De beror på hur håret ser ut som hängande.
Vill du gifta dig i framtiden? - Självklart!
Vilken vän vet mest om dig? - Rasmus, Wilma & Felicia tro jag
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Haha ohja
Vem skrev till dig på Facebook senast? - Tobias
Vad stod det i din senaste händelse? - Orkar inte kolla de hellr, haha :o
Vill du bli modell? - Haha njaae det vill jag nog inte
Din bästa tjejkompis? - Wilma, Lool & Lisa!
Bästa killkompis? - Rasmus, helt klart!
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Haha, ingen aning
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Haha jag brukar titta typ på deras ansikte & frisyr ;)
Favoritdryck? - Monster, kaffe, the, juice - ja de mesta!
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Nja, bara bilder på kompisar & mig som liten osv!
Vad ska du göra i sommar? - Ta det lugnt, bada sola, vara med kompisar, hälsa på moster i stora staden, flytta in i lägenhet (hoppas jag), övningsköra massa, osv :)
Hur många har du strulat med på en kväll? - Har hållit mig till en, haha!
Har du rökt på/knarkat? - Proffs sysslar inte med sånt
Favoritskådespelare? - Mia Skäringer helt klart!
Favoritkomiker? - Robert Gustavsson, Johan Glans & Mia Skäringer 
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - Njae det har jag nog inte
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Nyhetsmorgon, standard haha!
Snyggaste kändisen? - Channing Tatum, helt klart!
Vart vill du resa innan du dör? - Spanien, Gotland & USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0