fettgrett

vaknade 11:45 imorse, blööh.. jag som skulle börja vakna tidigare hade jag tänkt, men sket sig ganska snabbt! vart uppe så länge inatt oxå pga störande folk på moppe o folk som kastar grus på sovrumsfönstret..
idag ha jag mest bara kollat på tv, legat o lyssnat på regnet, varit & käkat hos faster o hjälpt henne putsa dom jobbigaste fönstren i hela mitt liv, haha! for hem & duscha, kolla på solsidan, kollat på film & nu sitter jag här :)
ska lägga upp ett inlägg sen om min sommar, helt sjukt fort ha de gått o nu börjar man skolan om en och en halv vecka. en helt ny skola. en helt ny utbildning. nya människor. iiih! känns både sorgligt o kul på samma gång. känns bara konstigt just nu att inte komma tillbaks till klassen igen nu till hösten. ser hur alla far åt olika håll, flyttar hit o dit och vi splittras mer o mer. men man bli väl van, i guess..
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0