New phone

Har haft ännu en rolig & bra dag på skolan, känns ju grymt de här! :) dan har gått enligt schemat idag & vi ha fått göra en massa namnlekar o presentationer för att lära känna varann, vet inte hur många gånger jag sagt 'hej, jag heter rebeckah och kommer från..blablabla..' på dom här två dagarna, haha! fått lite böcker o grejer.
när jag kom hem for jag på pizzerian o käka me Wilma & Felicia o så kom stoffe o käka me oss också, trevligt! nu ha jag tagit en dusch, testat min nya mobil; xperia neo v. haha, vet att den är gammal & den är även begagnad men faktiskt bättre än iphone'n som höll på kajka ihop. grym kamera iaf o rätt snabb är den också! :)
bli nog bara o fixa lite mer me telefonen ikv, kolla på film & bara ta de lugnt.
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0