2 0 1 3

Hur var ditt år? - överlag roligt, men väldigt tufft.

Har du gråtit? - ja

Har du rökt? - näj

Har du varit full? - jo

Har du skrattat? - näe, inte alls ;) 

Har du sovit i tält? - nä de tro jag inte

Har du sovit under bar himmel? - näe.

Har du varit på Gröna Lund? - näe inte de

Har du varit på Liseberg? - yes!

Har du varit i en annan stad? - japp!

Har du varit utomlands? - näej

Har du bott hemma? - yes.

Dina vänner under 2013

Har en nära vän dött? - yes

Har en vän sökt tröst hos dig? - ja

Har du sökt tröst hos en vän? - japp

Har du sovit över hos en vän? - ja de tro jag

Har du varit kär i en vän? - mjaa, kan man kalla de 

Har du fått mer en fem nya vänner under året? - japp!

När har du som mest..

Gråtit under 2013? - slutet av augusti, början på september

Skrattat under 2013? - måste vare sommarn kanske

Denna månad:

Har du varit kär? - ja

Har du kysst någon? - yes

Har du pussat någon? - japp de å!

Har du kramat någon? - yes!

Har du skrattat? - klart jag har! 

Har du gråtit? - yääs!

Har du varit glad? - absolut!

Har du varit ledsen/deppig? - jappjapp

När...

Grät du senast? - i helgen.

Skrattade du senast? - igår kväll tro jag

Duschade du senast? - igår 

Lyssnade du på musik senast? - igårkväll

Hade du kul senast? - igår

Vem..

Kramade du senast? - mamma

Pussade du senast? - en idioto 

Pratade du i telefon med senast? - mamma tro ja 

Fick du sms av senast? - lollooo

Hade du tråkigt med senast? - mig själv, hohoo

Kommer du ifrån? - haha ja pappa?

Dig

Heter? - rebeckah

Hur gammal är du? - 16 ½ år typ 

När fyller du år? - i maj

Tycker du om någon just nu? - näeh

Jag samlar på? - dammråttor

Gröna eller röda äpplen? - röda

Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - de beror på va de gäller, lite olika 

Vilken tid gick du upp idag? - 10

Är du blyg? - bero på vem jag är me o vars jag är 

Har du sovit i din egna säng inatt? - näe sovit i mammas säng 

Har du sovit ensam inatt? - japp.

Har du strumpor på dig nu? - näe

Har du opererat dig i år? - nej

Hur svarar du i telefon? - hallå? 

Vad ska du göra sen? - duschaa & fixa mig o så!

Vad ska du göra imorgon? - soooova

Vad vill du bli när du blir stor? - ha lite olika funderingar, bl.a läkare, ambulanssyrra, uska på akuten osv

Var vill du bo när du blir stor? - ingen aning, men kommer inte lämna norrland

Tränar du något? - ja, en del hemmaträning o längdskidor 

Är det okej att gråta? - helt klart!

Vem pratade du i telefon med senast? - såååfie

Vilken årstid tycker du bäst om? - sommarn o vintern. 

Skulle du göra om du vann en miljon? - resa, ge bort, spara & köpa nå riktigt onödigt till mig själv haha :)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - näe.

Vill du gifta dig? - ja

Vill du ha barn? - absolut

Solar du ofta? - näe

Är du bra på att laga mat? - haha..  

Gillar du att dansa? - gör de jämt!

Hur vig är du? - som ett kassaskåp typ 

Vilken är din favoritglass? - oj jag gillar de mesta 

Tror du på ett liv efter döden? - japp.

Är du morgon eller kvällsmänniska? - kväll!

Vilken ögonfärg har du? - blåå

Vilken hårfärg har du haft ? - en massa, brunt, rött, halvblond osv 

Är du beroende av något? - japp, vänner, snus & skidor 

Brukar du bädda sängen? - oftast

Har du kysst någon under den senaste månaden? - yees

Vad var det senaste du sa? - ellr ja de va ju dumt 

Saknar du någon nu? - ja.

Har 2013 varit ett bra år? - kunde vare bättre.. 

Beskriv året med ett ord? - konstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0