bra dag!

idag ha vare en bra & effektiv dag, älska såna dagar! va lite segt på skolan men efter skolan for jag, elsa & mimmi upp på pigg&frisk o solade, så sköönt! :) varmt o skönt o lite bränna fick man ju oxå, hehe. sen for jag o köpte sallad till middag, körde ett hårt träningspass efter de, surrade me hjärtat lite o sen satt jag igång me pluggandet. gjort klart all matte jag missade från förra veckan så nu väntar prov imorrn, smånervigt.. nästan helt klar me engelskan vilket betyder att jag blir ledig från alla lektioner tills en bit efter jul, SWEET. 
nu ska jag bara ta en dusch, göra nå go'fika o lata mig resten av kvällen! :))
 
/r
 
plus att datorn verkar va på bra humör idag så jag kan lyssna på spotify o grejer, wiho!

Kommentarer
Postat av: EMMAWHO

Så härligt med produktiva dagar! :)

Svar: att de är!! :)
Rebeckah

2013-12-05 @ 17:09:39
URL: http://emmawho.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0