julstädat

ha haft två lyxdagar den här veckan så nu känns ju slutspurtsveckan innan jullovet mycke lättare! började 12:15 igår och 11:30 idag, klagar då inte! :) efter skolan kom mimmi & elsa o fika, sen for jag ut på byn o skulle köpa en julklapp till jossan så fick me mig lina som lite stöd vilket behövdes haha. for hem till mig o fika ännu en gång innan hon for hem :) ha märkt att december månad innehåller mycke fika, haha! 
imorrn äre långdag som gäller, torsdag till 14 & fredag till 11:30 typ, känns inte helt fel ändå. 
efter jag hade julstädat & dammtorka hela lägenheten ikväll bakade jag saffransscones till kvällsfika o de blev riktigt gott faktiskt! så tack kusin för tipset :) imorrn kommer mammi hit under min hålis så ska bju henne på de! 
sen imorrnkväll ska jag & brudsen ha julklappsbyten me go mat, massa julmust & skumtomtar. myspys! :) 
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0