bajsdator

Haft en rätt lugn dag idag, fredagar brukar va sköna! Man orkar inte jobba lika mycke & alla vill bara ha helg, flumma runt & klanta sig hela dan o även lärarna är lite småtrött. Och nu äre helg! :) 
Har suttit ända sen jag kom hem & försökt boota om datorn, alltså installera om den windows 7-versionen jag har för den jag gjorde förut blev inte fullständig så saknar jättemånga funktioner. Men.. de gick bara käpprätt åt skogen milt sagt. Sånt gör mig galen! 
 
Släppte bara allt & käkade middag me mamma, kebabtacos. Mums! Så har jag hunnit ha lite ansiktsspa, duscha och pysslat om mig lite så nu ska jag bara kolla på tv & tjocka mig hela kvällen, haha. :) Men de är tillåtet när man har ont i huvet & de är helg! 
 
Imorrn ska jag ut på äventyr & träffa en mycket nice & saknad person, ska bli kul! Men de är hemligt tills imorrn, hihi. (:
 
/r
 
min myssäng, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0