Hårdbrödmackor & kall oboy ♥

Har varit och packat ihop mina saker hos pappa idag och hunnit trippa iväg en sväng till faster så nu är jag hemma och äter hårdbrödmackor och dricker oboy. Muums! 
Får en liten klump i magen inför kommande vecka som kommer innehålla 2 missade prov att ta igen (när jag låg på sjukan), matteprov och nationella i svenska - uppsats. Men de är bara att greppa pennan, gnugga geniknölarna och göra sitt bästa de! :) Är måttligt förkyld och eftersom de hände som de hände i torsdags kommer jag inte köra nån skidåkning imorrn. Känns surt som fasen men inget annat att göra, vill inte hamna på sjukhus igen.
 
Nä, gå och tvätta bort sminket & fixa sig inför natten och sen blire nog en film innan jag somnar och kliver på en ny vecka. :) 
 
/r
 
 

Kommentarer
Postat av: isabellavallberg.blogg.se

Hej vill du bli veckans blogg inför flera tusen läsare? anmäl dig då här.
http://sup3rb4tm4n.com/2013/february/vinnare-ny-omgang-2.html#comment

förlåt om du inte tycker om sånhär reklam, ha en fortsatt bra kväll!
kram

2013-02-10 @ 21:20:59
URL: http://isabellavallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0