Study study study

Känner mig så himla lätt & glad idag. Idag är en bra dag! :) 
Åkte skidor på gympan, blev inte så mycke skidåkning för min del dock för fick agera sjukvårdare i nån timme. Tur att hon är på väg in för koll på sjukhus iaf! Ska inte utmärka mig som dagens hjälte eller nåt bara för att jag säjer de här nu för viktigast för mig är att hon blir frisk, men kände verkligen vilken hjälp jag hade av förstahjälpen-utbildningen jag gått för ett tag sen. Visste precis va jag skulle göra eftersom jag va ensam på spåret me henne ett tag, riktigt skön känsla faktiskt! :) 
Ikväll blire pluggpluggplugg & sen ska jag nog hälsa på faster en sväng, va ett tag sen jag va hos henne nu. :) 
 
Imorrn - religionsprov
Onsdag - engelskadiagnos
all in på plugg alltså!
 
/r
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0