Men nå äre väl själva f- å..

Kom hem från mormor idag! Pappa kom & hämta mig så vi tog ut min nya telefon, wihoo! 
For hem till moor och öppna den, skulle sätta i simkortet osv och dömdömdöm.. de krävdes micro-sim till den, ja. Fick för mig att jag skulle klippa till mitt sim-kort till ett micro-sim och de gick nog inte som de skulle eftersom de inte går att använda varken i nya telefonen eller gamla. Alltså har jag nog klippt sönder nån elektron.. 
Så just nu sitter jag i telefonkö till Telia-supporten & ska beställa ett micro-sim! Inte nog me att jag inte kommer kunna använda nya telefonen som jag nu äntligen fått, kommer bli helt utan telefon tills simkortet kommit.. Handikappad så de bara skriker om de. uuuusch, va arg jag blir! (så ni som försöker nå mig på telefonen är ju ingen mening..) 
Näh, bara de här är klart så går jag ut me brudarna & bara lever litegrann och hostar ut mina aggressioner på nån bil eller nåt.
 
Pusss.

Kommentarer
Postat av: Sara

vad för telefon?:)

Svar: xperia S!
Rebeckah

2013-01-04 @ 21:20:46
URL: http://piingvinsaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0