Jämarns

Känns som de blivit en ratdag idag. Skidorna gick dåligt pga skitvalla & matteprovet kändes som de inte hellr gick bra.. Fick dock reda på att förra provet gick bra men del 1 är ju faktiskt inte så svårt, inte svårare än E-nivå liksom. Så, lite bekymrad hur man ska nå upp till ett högre betyg när dom här svårare proven bara skiter sig för mig. Man får inte bli stressad och ge upp när man får ett svårt prov som man inte klarar av, men de är allt för lätt hänt!
Som om de inte va nog så blev jag påmind om idag att vi har faktiskt ett fysikprov imorrn. Hade jag oxå helt glömt bort, tack vare nationella proven som låg som ett svart moln över en förra veckan, haha! 
 
Men nog om plugg & skola! :) Har haft flisan & elsa på besök ikväll, druckit the och surrat lite. Mysigt värre! Blev dock en lång promenad för mig ikväll när jag följde flisan hem & även tillbaks till mig, hann väl runt 6 km på bara 20 minuter, haha! Dels för att de är så inåt skogens kallt & dels för att jag kom ihåg att jag måste hem & hinna fika o plugga, stresspromenad. Måste förbränt väldigt mycke me tanke på att jag powerwalkat 6 km i måttlig stress, haha. Man får dra nåt positivt ur de hela. ;)
 
Nu blir de att göra standardfika - oboy & hårdbrödmackor, yummie! Sätta mig i sängen me de & plugga inför morgondagens prov. Men snartsnartsnart kommer påsken och 1 ½ veckas lov. åh! ♥
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0