Silence

Åh, första kvällen på två-tre dagar som blir lugn & jag kan lägga mig o varva ner i lugn o ro. Vettefasen va jag gjort dom här kvällarna som gjort att jag kommit i säng så sent o blivit så mycke spring på byn, haha. Följt kompisar runt på byn, varit mycke hos fastrarna, delat ut kakor till klassresan osv. Ah, väldigt mycke! Känns som dom 24 timmarna på dygnet inte varit nog. ;)
Men ikväll har jag hämtat skidorna som min snälla farbror vallat åt mig, tack & bock för de! Käkat middag hos min andra faster me kusin & surrat lite. Sen varit på möte me klassen om showen osv, så nu är jag hemma & käkat lite go'bullar som faster gjort, namnam!
Ska göra mig klar för sängen, lägga mig & titta på film, tända ljus & käka halstabletter för min hals börjar protestera nu. Inte bra me tanke på att de är tårtåket imorrn! Tårtåket är alltså en "tävling" som högstadiet på vår skola åker. Man åker så många kilometer/mil man orkar på två timmar sen räknar man ihop alla kilometrar per klass & delar de på hur många man är i klassen. Den som fått högst medelvärde vinner en tårta som avslutning innan påsklovet, haha påhittigt värre!
 
Så, gonatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0