sjuttonde mars tvåtusentretton

Sov till halv tio imorse, ville sova längre men genom att solen låg rakt på mitt rum vaknade jag av att jag nästan bokstavligt talat satt fast i lakanet.. Så varmt i mitt rum! Packade lite saker & sen kom pappa och hämtade mig. For hem till huset, eldade upp lite & gosade me katterna, :) Ska dock tillbaka till mor igen imorrn! 
Imorrn blire skidor igen, önskar mig därför lite sol & -10 grader tack! Perfekt skidväder/före då ju :)
Sen blire pluggpluggplugg inför nationella i fysik på tisdag/fredag, usch! Många prov kan man va lite nervös för innan men inför dom här proven shufflar mina nerver dygnet runt rent ut sagt, haha. Är så sjukt dålig på fysik och nu kom nationella just i fysik, hade gärna haft i biologi istället :(
Näfybubblans, läsa så mycke man kan & göra de bästa man kan, man är ju bara människa. Pepp-pepp-pepp! 
 
/r
 
bju'r på en gammal bild, bara för att jag vill ha sommar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0