Uffh!

Fybubblans vilka slitsamma dagar.. Hade rätt om att de va en förkylning på gång när halsontan smög sig på i onsdagskväll & så vaknar man på torsdagmorgon och kan knappt prata ellr svälja. Usch säjer jag bara! Så blev inge tårtåk för mig igår, men - 9an vann ändå! :)) 
Så dom här två dagarna har gått åt till att nöta på lakanet i sängen, förbruka näsdukar & nässpray som aldrig förr och knarka Fisherman, haha! Men va gör de när man har sån snäll mor som fixar de mesta åt en? ♥ 
Skulle egentligen åkt till pappa nu i helgen men känns som ingen mening att behöva röra på mig i onödan, ligger så bra där jag ligger o snorar just nu så får bli på måndag istället! :)
 
Hade gärna sovit längre än till 8 känner jag, men de är bara att masa sig upp & snyta sig de.. 
Nä, ska snart käka lite lunch tror jag!
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0