Cheers to the frikkin weekend

HELG! ♥ 
Har typ nyss kommit in efter att ha vare me många braiga brudar, haft en äckligt kul kväll faktiskt! så tack för de :) Imorrn ska jag försöka att INTE sova bort hela dagen, kanske hinna sola en stund från morron oxå om de är soligt innan jag drar iväg på cykeln till wilmis o lool som ska va duktiga o sälja kakor på nån grejjamojjdag om bilar :) 
Har somnat två dagar i rad nu när jag kommit hem från skolan, blöh. Igår sov jag så hårt att när mamma väckte mig pratade jag tillome i sömnen om nån båt jag skulle hinna me, haha jösses.. Men får bli en massa vila i helgen så jag håller mig pigg & fräsch ända fram till slutet nu, kör slutspurten nu innan 'grundenten'! :D
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0