GBG

Ändrade min plan lite att berätta dag-för-dag så tänker ta en sammanfattning på allt istället, eftersom mitt guldfiskminne har lyckats tappa bort vad vi gjorde dag efter dag, haha..
 
Vi har iallafall åkt buss 13 timmar och checkat in på ett suuuperfint Scandic-hotell. Bodde med tre andra brudar på rummet vilket resulterade i ett ganska stökigt rum efter sisådär tre timmar. ;) Vi gick på stan säkert ett halvt dygn sammanlagt, haha! Fanns ju såå mycke & titta på och så många affärer som man aldrig ens sett här uppe. :) Vi har åkt spårvagn en massa gånger, vilket va så mysigt! Dom är ju jättesöta, haha. Traskat runt på Liseberg och vi tyckte de va en bra idé att använda mig som väsk/kepsbärare eftersom jag fullkomligt hatar karuseller, haha. Har ju ingen kontroll över skiten! Dock fick jag en febertopp där på Liseberg så jag och en annan tjej for tillbaks till hotellet och kollade på TV och åt godis. Mysigt de oxå, eftersom de vid den tiden spöregnade ute :)
Sen har vi även spelat Laserdome, vilket jag helt o hållet sög på, haha! Men riktigt kul vare. Provade oxå på gokart vilket inte heller va en stark sida hos mig, men ändå riktigt kul! For på Universeum ett par timmar och kollade på massa fiskar, apor och testade att va en rymdgubbe, hohoo. Ätit god mat, skrattat så tårarna verkligen forsat och haft roliga kvällar på rummen.
Kan inte blivit bättre än såhär! :) 
 
Bjuder på lite bilder oxå.
 

Måste bara tillägga att de här är den godaste chailatten jag druckit någonsin, från Espresso House!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0