hundra

1. Hur gammal är du om fem år?
21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Klassen! :)

3. Hur lång är du?
typ 1,66

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Wallander - Arvet

5. Vem ringde du senast?
Faster

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Okej då gör ja de :)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Skicka sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom va skilda

10. När såg du senast din mamma?
Igår


11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du i dag?
06:20

13. Vilken är din favoritjulsång?
Ingen aning

14. Vilken är din favoritplats?
Hemma i min lägenhet :)

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ingen aning, gynekologmottagningen kanske haha!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I någon stad troligen

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Karlsson på taket, hahaha..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Filmerna från vårshowen


19. Hur stor är din säng?
1,20 tro jag


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st

23. Hur många landskap har du bott i?
1

24. Vilka städer har du bott i?

Aldrig bott i en stad

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota!


26. Är du social?
klart de!


27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys, helt klart!

 

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Oj, de finns mycke. Men nåt me choklad :)

29. Tycker du om kinamat?
Ja absolut


30. Tycker du om kaffe?
Man kan inte leva utan kaffe.


31. Vad dricker du till frukost?
Juice, the ellr kaffe.

32. Sover du på någon särskild sida?
Oftast på vänster sida

33. Kan du spela poker?
De tro jag fast ha glömt bort hur de gå till just nu!

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja absolut!


35. Är du en beroendemänniska?
Njae, bero på va de är

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Japp.


37. Vill du ha barn?
Klart de!

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, Spanska och franska


39. Har du någonsin åkt ambulans?
ja.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet såklart

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, haha!


42. Äger du dyrbara smycken?
yes!

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
De mesta på MTV & sjukhusprogram. 


44. Kan du rulla med tungan?
huuh? :o


45. Vem är den roligaste människan du känner?
oj va svårt! men de få bli Wilma, haha :)


46. Sover du med gosedjur?
noope.


47. Vad har du för ringsignal?
gamm sonyericsson-signal, haha!

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
yes!

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
soffan.

50. Flirtar du mycket?
nae, de tro jag inte.


51. Kan du byta olja på bilen?
tro inte de, haha.


52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nä inte de.


53. Vilken var den senaste boken du läste?
How to build a house, suger.. hårt.


54. Läser du dagstidningen?
Ibland


55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Näe.

56. Dansar du i bilen?
Ibland, haha!

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
P4


58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
nå mattetal!

59. När var du i kyrkan senast?
i fredags.


60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
svårt att välja.. men, Mikey D få de bli, haha!

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
2-3 dagar

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Faster

63. Vad lyssnar du på just nu?
Hey Brother - Avicii

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, nån gång säkert.


65. Vad är det konstigaste du ätit?
kan inte komma på..


66. Vem såg dig naken senast?
minns inte.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
rosaaaa

68. Hur imponerar man på dig?
va sig själv, va öppen & ärlig, våga bju på sig själv & ha humor.


69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Det beror på va de är.


70. Har du någon piercing?
japp i naveln & öronen om de räknas.

71. Din största vinst?
ingen aning.

72. Civilstånd?
Singel

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Facebook, blogg.se, bloglovin'

74. Är du fåfäng?
Ja, lite lagomt.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Absolut

76. Hur gammal är din pappa?
Han blev 47 år.

77. Vilket är ditt drömjobb?
Vet inte riktigt men nåt inom vården, finns så mycke jag skulle vilja prova, haha!

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Inget jag kan komma på nu, men finns säkert massor!


79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Hundar & katter.


80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
1. Jag har haft hjärtfel.

2. Jag hade velat spela hockey om jag kunnat åka skridskor, haha..

3. Jag är fruktansvärt pedant.


81. Svär du ofta?
Ja, tyvärr.

82. Sverige när det är som bäst?
Vintern, åka längdskidor!


83. Kan du åka slalom?
Nä, fyfaan haha..


84. Vad har du ätit i dag?
Mackor & the till frukost, spagetti o köttfärssås till lunch & en massa gofika för en stund sen, haha.


85. Vad har du för utbildning?
Går vård/omsorg nu.

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Oj va svårt.. Kanske benen.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Höfterna.

88. Vilken är din bästa egenskap?
Bra på lyssna och vill gärna bry mig om & hjälpa andra.

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Jag vräker ur mig en hel del när jag väl blir riktigt arg.


90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
oj, här kommer jag som är så bra på historia, haha..


91. Saknar du något?
Japp.

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja de tycker jag.


93. Vad gör dig ledsen?
När nån väldigt nära kompis är lessen ellr inte mår bra & när man blir sårad och ljugen för.


94. Vad gör dig glad?
Att umgås me folk som har energi & fina komplimanger.


95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Kanske bjuda hem brudarna på tjejmiddag tänkte jag. :)

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Haha oj, svårt & välja nåt..


98. Vad har du för laster?
biter på naglarna.


99. Vem är din förebild?
svårt att välja bara en.. de få bli pappa.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Fixa mat, för jag är huuuungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0