regniga långa onsdag

usch, gillar verkligen inte regn. jag älskar när de regnar på kvällen/natten för då sover man som ett barn, men de är inte meningen att man ska göra de på dagen! haha, ha vare så nära o somna hela dagen på lektionerna.. usch! :)
haft en riktigt bra dag på skolan trots allt o efter skolan for jag o mötte upp faster som kom o hälsa på. vi for på dollar en sväng, köpte skjorta åt min kusin & sen käka vi hämtmat från frasses, namnam!
nu ha jag plocka o greja lite här, duschat & tagit på mig mina rosa gosesockar jag fick av brudarna när jag fyllde år, haha! så söta :)
ikväll bli de att bara kolla på tv, tjocka i mig lite godis & bara ta de lugnt. känner mig hurvig!
gruvar mig för varje dag som går, en dag närmre.
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0