Söndagsmys

Klev upp kring 9 imorse & packade ihop mig, fick åka hem till lägenheten me kusin nån gång mitt i dagen. Tog mig i kragen direkt när jag kom hem och städade upp lite här. Dammsugit, renbäddat, dammtorkat lite & putsat speglar. Haha, får de aldrig nog städat! :) men jag ha ju mina pedantgener på både mamma & pappas sida så jag ha de jag brås på, hihi!
De är nå speciellt me söndagar också. Man reflekterar över veckan som varit och laddar upp batterierna inför en ny skolvecka. Tog ett lätt träningspass innan jag tog en lång, varm dusch, insmorning & en kopp the o macka på de. Tänt alla ljus i lägenheten & bara myser under filten. hög mysfaktor på de här! ♥
bli nog bara & titta på tv o kanske läsa lite ur engelskaboken innan jag knyter mig.
 
/r
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0