TröttTisdag

tisdagar är faktiskt värre än måndagar tycker jag. de är helt okej att kliva upp tidigt på måndagen efter helgen, men att sen kliva upp tidigt en dag till (alltså tisdagen) - pest & pina, haha! Va så trött imorse & de gjorde ju inte saken bättre att jag hade 18 grader i köket.. skitelement. :( var typ sur på allt & alla från morron för jag va så trött haha, men efter 2 koppar kaffe & lite bra folk runtomkring mig blev de bättre! :)
ha haft Mimmi & elsa här 2 dagar o fikat efter skolan, myspys! :)) sen dom for ha jag bara pysslat på lite här hemma, älskar att hålla på me saker o ting, ändra o greja. de kan aldrig bli nog fint, haha! hängt upp nån tavla som pappa gjort också, så fin är den. ♥
ska bara kika på tv, kanske sociala mig me nå kompisar innan de bli sovdags! :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0