what if i'm far from home

låååång dag fullproppad me lektioner. hade så äckligt ont i huvet sista lektionen så kastade mig i sängen när jag kom hem & här ha jag legat nästan hela kvällen! men nu känns de lite bättre :) ha vare & handla litegrann o fixat en liten prydnad till hallen, tycker de är så kul & göra inredningsgrejs själv! då blire ju precis som man vill ha de också & kostar inte alls mycke, perfa :))
imorrn börjar vi 9:05 vilket betyder lite sovmorgon, yeeyh! ska ha hlr me hjärtstartare hela förmiddagen, ska bli kul :) jag är bara certifierad (svårt ord..) för vanlig hlr & första hjälpen, så hjärtstartare ska bli kul att prova på!
nu ska jag bara göra mig iordning för natten, ta ett glas vatten & sussa :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0