intensiv vecka

ha haft en av dom mest intensiva veckorna sen jag började gymnasiet o än är den inte slut! haft en massa jobb att ta igen som jag tack o lov hunnit me att göra. dagen idag ha bestått av drogutbildning o sen en mysig eftermiddag/kväll me jespern. drogutbildningen va riktigt bra faktiskt, bättre än förväntat o man fick veta saker man inte visste ellr trodde! fick sluta runt halv ett från medicinlektionen så gick hem o somna på soffan, sen kom jesper o vi åt glass o sen gjorde jag kassler me potatisgratäng till oss. namnam! :) nu ha jag diskat undan all disk, duschat o packat för tre dagar den här gången för måndagen blir ledig, så jäkla skönt! så bli de nog o sova hos jesper i lilla campungstugan på söndag, haha mysigt värre.

nä nu blire tv innan man tar skönhetssömnen :)

/r



en vårbild sen i helgen då jag o mammi låg på sjön o sola nästan hela min friska tid av helgen!

Kommentarer
Postat av: Josefine ♔

Åååå vad du är fin!! :D

Svar: men ska du säja! :o :D
Rebeckah

2014-06-29 @ 21:51:24
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Josefine ♔

Sv: Nämen åå! Tack snälla fina du :D Kraaam!!<3

2014-10-23 @ 14:05:31
URL: http://jlandgrens.se/
Postat av: Michaela Magnusson

- Jaa det är så synd, förstår inte varför han inte vill ha med oss att göra. Eller han säger att han vill det men sen skiter i oss. Hur ska vi ta det liksom? Jag hoppas verkligen Daniel och Jonna kommer över det. Jonna är bara nio och Daniel 17. Jonna har svårare att ta emot och stå emot. Hon brukar inte bli nere på samma sätt som jag och Daniel. Hon har en fantastisk låtsaspappa som betyder jätte mycket för henne. Även fast han aldrig kommer kunna ersätta våran pappa så tar han den platsen för henne. Jag bara önskar att jag kunde ta bort den smärtan pappa åstadkommit mina syskon.. Krama om dem och säga att allt kommer bli bra. Men dem styr var detta kommer leda.. Allt jag kan göra är att finnas där för dem..

Förlåt för lång kommentar! :)

Svar: de gör mer än va du tror att bara finnas där för dom när dom behöver dig! när ni blir äldre kommer ni kunna finnas för varann så då kommer du oxå kunna få ett stöd. de är fruktansvärt att se ens föräldrar göra såna här hemska val och misstag, men tro mig jag vet, man lär sig av dom. jag vet otroligt många saker jag aldrig kommer göra när jag blir mamma som min mamma och pappa gjort, man får se konsekvenserna av va de blir. kram på dig och till er allihopa! <3
Rebeckah

2015-01-12 @ 01:36:14
URL: http://michaelam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0