#dåligmorgon

som rubriken lyder så ha jag haft en riktigt pissig morgon idag.. fick ju ett jättebra uppvaknande så de kan jag inte klaga på! men jag for ju på praktiken som vanligt, började halv 8. precis när vi är inne hos en vårdtagare för att göra frukost så känner jag hur jag börjar svettas, kopiöst! frågar handledaren om de är varmt där inne o liksom skämtar om de tills jag skulle diska.. när jag hade nästan diskat klart känner jag hur jag tappar kraften i armarna och svetten rinner i pannan, kläderna klibbas fast på kroppen o jag börjar må riktigt dåligt. säjer att jag måste ut därifrån så jag går ut och precis när jag sätter mig svartnar de för ögonen, som tur va hann jag sätta mig innan jag tuppade av! svetten fortsatte tokrinna och de va riktigt läskigt. så jag fick sluta för dagen o gå på akutmottagningen. tog prover, ekg o allt möjligt smått o gott där och som tur va fick jag träffa min läkare som jag haft ända sen allt me mitt hjärta började krångla så vi känner varann otroligt bra. han ville skicka in mig till stan för observation eftersom han tro att de är hjärtat som krånglar igen trots att allt såg bra ut men dom tog inte emot mig så ska få en remiss för att göra lite tester igen. hoppas till högre makter att de inte är nåt sånt klater igen.. 
 
så jag gick hem efter jag hade vare där o då kom mammi hit o hälsa på! så vi ha fikat o surrat så nu ha hon fare hem o jag funderar på att göra mig lite mat :) 
 
/r
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0