tröttelitrötter

följde me faster & hennes kompis en sväng på nå affärer idag, vi for vid halv elva o kom hem för ett tag sen så är ganska trött faktiskt! dock ska inte de få hindra mig från att fara ut o träffa mina brudisar o ragga lite epa ikv :) ska bli kul att träffa dom igen, känns som de va så himla längesen!
gjorde faktiskt dagens goda gärning idag också! for ner o skulle boka tvättid då vi liks va hemma hos mig, där stod en ung utländsk kvinna me två småbarn som knappt kunde svenska. hon pekade på tvättmaskinen o när jag kolla såg jag att den gått sönder, nån felkod fanns på displayen och hennes barns kläder låg där inne bland allt vatten. visste fasen inte hur jag skulle lösa de, tryckte av o på den där förbannade tvättmaskinen men den ville inte ge me sig och öppna luckan! så jag ringde efter vaktmästaren som fick komma o lösa dedär o hon blev jätteglad, hihi! :) är faktiskt en skön känsla att kunna hjälpa nån me bara en sån liten sak.
 
nä, nu ska jag vila lite & sen ska jag fixa till mig så vi kan fara ut :)
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0