all that still matters is love ever after

kom tillbaks till lägenheten i tisdags & då kom elin o fika lite på kvällen, myspys! sen ha man mest bara försökt komma in i gängor o rutiner igen va gäller skolan men de är inte de lättaste efter 2 ½ veckas lov. i fredags följde jossan & lina me hem efter skolan så vi käka mat o fixa oss. elin kom oxå o en massa annat folk, så de blev en riktigt bra fredagskväll me massa roligt folk! :)) dock kom vi i säng lite sent så blev lite för lite sömn den natten haha, men de va de helt klart värt! sen när alla farit hem igår så tog jag o storstädade lite, kolla på tv o duscha. på kvällen runt 21 kom jag & lina på att hon kunde komma hit så kunde vi umgås me lite folk igen, så hon kom hit, vi fixa oss o träffa lite folk vilket va jättekul :) dock saknade vi ju våran jossan såklart! 
idag vakna jag o lina runt halv 11 men somna om o vaknade halv 1, haha! men de va riktigt skönt att sova igen alla timmar man missat tidigare i helgen :) ha haft en grymt kul helg iaf, så tack för den finisar! 
nu sitter jag mest bara o lyssnar på musik, gör lite ansiktsvård eftersom jag råkat somna me sminket två nätter haha.. sen blire en dusch, gofika o kolla på tv tills de är dags att ladda om för skola imorrn! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0