Dag 1 - Lite om mig själv

 
Ja, det här är jag då. Rebeckah heter jag & fyller 17 i sommar. :) bor i ett litet samhälle i Norrland på veckorna i min lilla lägenhet och åker hem till byn där jag är född på helgerna till mammi!
Jag går 1a året på vård/omsorgs-programmet & trivs som fisken i vattnet, handen i handsken osv. har alltid velat gå de så hade inte förväntat mig annat hellr :)
på fritiden umgås jag me mina underbara kompisar, nya & gamla! åker längdskidor, tränar, jagar osv. jag älskar att va ute i naturen, även om jag inte tar mig ut så ofta nuförtiden pga vissa omständigheter :) men så ofta jag kan försöker jag va ute!
 
ja, vet inte va de finns för mer att säja om mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0