I let down my guard

har jobbat 7-16 idag så är ganska slut faktiskt, haha! började praktiken i måndags, 10-16 o ha fått en superbra handledare, jättemysiga boenden o övrig personal så jag trivs riktigt bra där :) sen va jag ledig igår så då passa jag på att ringa läkarn eftersom jag i måndags va riktigt riktigt krasslig. där konstatera dom att körtlarna är svullen pga nån infektion i kroppen, bihåleinflammation o troligen öroninflammation. fick några tabletter som ska va avsvällande plus kortison-nässpray som jag ska ta i 10 dagar så nu hoppas jag på att de vänder ganska snart! 
är ledig imorrn så då ska jag soooova, sen ska jag försöka ta lite bilder så de bli nå roligt o titt på här :) göra lite matlådor inför helgens jobb & städa lite! på fredagkväll när jag kommer hem från jobbet är elsa här o sover hos mig oxå, så de bli mysigt :) 
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0