#tisdag

hade en jättemysig söndag/måndag igår me en väldigt fin, de va behövligt! ♥ gjorde semlor igår, dock köpte jag själva 'brödet' haha orkade inte baka.. ;) men go vart dom!
åt kycklingpizza till middag igår sen vart de semla som efterrätt, sjukt otroligt mätt blev man men gottigotti va de :) sen for jag ut me Wilma och Felicia, så kul o äntligen träffa henne! inte träffats på typ ett halvår ju :)) sen bytte jag o åkte runt lite me finingen innan han for hem o laga mat, så kom hem runt halv elva!
idag ska jag duscha, sen far jag o faster till lägenheten o bär upp min nya soffa :) som jag ha längtat! längtat efter att äntligen slippa sitta på en mjuk bäddsoffa som sjunker ner till golvet o gör så min rygg gör ont! ska också packa för att fara till mormor imorrn, umgås me henne i två dagar och hämta min telefon!! kommer kasta min gamla telefon lååångt åt skogen när jag få min nya kan jag ju säja, haha ;) vi kommer absolut inte överens!
 
/r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0