Hemma!

Jojomän, nog bloggar jag lite ikväll ändå. ;) Jaha, idag har jag varit och gjort EEG. De gick i stort sett bara bra! :) Först fick jag ligga och vila med elektroderna på huvudet och den där mössan. Jag fick ligga och vila i 20 minuter och med jämna mellanrum fick jag öppna ögonen och sen blunda och hålla på så. Sen fick jag titta in i en lampa som blinkar med olika hastighet. De var obehagligt så hon fick stänga av ibland men annars klarade jag de. :) Pappa har varit idag och dragit två tänder och ett under har skett med hans smärta! Många smärtpatienter har haft problem med tänderna och när dom har ordnats så har dom blivit smärtfria. Och när tandläkaren hade dragit dom där två tänderna så blev hans vader mjuka som skumgummi och han blev så lätt i kroppen och smärtan försvann!! Så här hemma gråts glädjetårar nu! :'D Gud va glad vi är! Nu får vi se hur natten blir och då vet vi om de här har gått över!

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0