Statistik!

Jag blir verkligen superglad när jag tittar på bloggstatistiken! :D Va kul att så många läser min blogg och fortsätt med det! :) Jag skulle vilja höra vad ni tycker om min nya header. Kommentera gärna och säj till om du tycker att jag ska byta eller ändra något. De känns som att den representerar mina starkaste intressen och sysslor. :) Idag har vi haft pimpeltävling med skolan. :) De va riktigt bra fiske idag! :D Jag fick 3 st aborrar på bara 5-10 minuter! :) En liten, en mellan och en ganska stor. :) Jag vann en ficklampa. :) Men så ringde pappa och sa att farmor har blivit sjuk och måste in på sjukhuset. :( Jag blev jätteledsen och fick krama om henne innan hon for. Så fick jag följa med mamma och pappa till en bilverkstad 5 mil bort för vi var tvungen att åka akut med bilen. De va nåt konstigt fel på den. ''/ På lördag ska vi fara på fisketävling. :) De ska bli mysigt. Ikväll ska jag och mamma påskpynta. :) Vi kan inte ha något påskris p.g.a mammas och min pollenallergi. ''/ Men då får man pynta lite xtra runt omkring istället. :)

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0