Åska!!

Uschuschusch, va åskan har dundrat på här idag och blixten har tagit ett bra besök här oxå! :/ Först börja de smälla på och spöööregna utav bara sjutton kring 12-tiden och höll i sej ett bra tag. Sen gick jag till farmor efter skolan och då bara duggade de lite, och precis när jag stänger dörrn hos farmor så börjar de blixtra och dundra som attan igen! Och sen bara hällregna de och blixtrade/ljungade och åskade som bara den ett bra tag så jag och farmor satt inne och fikade. Och åt kallpannkakor. ;)
Nog om åskan. Imorse var jag iaf till tandläkaren och som alltid när man vart på så speciellt roliga besök där så kommer man ut som en patient me ansiktsförlamning ungefär. Skulle ju laga om en tand så hon borrade bort all lagning, eftersom jag har så problem me ilningar. Och tandläkarn som gjort den här lagningen hade gjort den väldigt djupt så den irriterade nerven som ligger i tanden och därmed uppstår ilningar, så hon la en kalklagning lite provisoriskt. :) Så då var man bedövad hela förmiddagen, över lunch (åt några grönblad -.-) och fram till två-tretiden sen släppte den tvärt! :) Skönt, så då var man hungrig! ;o
Näe, nu ska jag packa eftersom vi ska ut på en liten vandring  (mest testvandring inför fjällvandringen till hösten!) imorrn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0